Virrvarr med skoluppgifterna

Vi har flera uppgifter att utföra i skolan innan terminens slut, men jag började röra ihop uppgifterna och när de skulle vara klara egentligen. Vi ska vara klar med en uppgift till nästa vecka, men jag hade trott att det var fler! Redde ut saken med mina kursare i basgruppen och som tur var så är det bara en uppgift som ska göras. Inte alltför svår tack och lov, men kurslitteraturen ska läsas och sedan ska uppgiften skrivas. Det gör sig inte av sig själv dessvärre.

Vad jag vill ha sommarlov just nu!! Fast det vete gudarna förresten om man får något sommarlov när man blir färdig lärare om det nu ska börja tullas på det med 40-timmarsvecka och att man tar bort ferietjänsterna. Hur många lärare stannar kvar då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0