Förlåt...

Har varit så trött så jag har inte orkat blogga någonting på flera dagar.
Igår träffade jag ett par kursare för att gå igenom lite inför en redovisning som ska ske om ett par veckor. Uppgiften är alldeles för luddig och ogripbar för mig för att jag ska gilla detta, så det känns bara skitjobbigt just nu. Men men, vi kämpade på och jobbade ut ett nytt scenario som vi efter ett par timmar insåg att vi kanske ändå ska strunta i och utgå från det vi började med från allra första början. Håhåjaja.
Idag åkte dottern med sin pappa och bonusmamma till Tunisien på semester. Skönt för henne att få komma bort lite till värme och sol. Fick sms från henne när hon landat vid 21.15 och det var +16 grader där just då. Skönt för att vara kväll. Hoppas det blir varmt och skönt så hon får bada och sola, gumman. ♥
På eftermiddagen åkte vi och handlade. Lika trist som vanligt. Bläää.
Så spännande har min helg varit so far...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0