Ikväll smäller det!

Jag gick ju en gång för en månad sedan på en gospelkör, men eftersom jag var typ den enda under 50 så kändes det sådär. Att det dessutom inte var någon (förutom en) som hälsade mig välkommen och visade var jag skulle ta vägen, så kändes jag inte särskilt välkommen där heller. Däremot var det jättekul att sjunga och körledaren var rolig och duktig, men det väger tyvärr inte upp det andra.

Har nu väntat ihjäl mig på att få börja i Gabriel Forss' gospelkör: Du kan sjunga gospel som börjar ikväll. Känner en tjej som går där och hon säger att efter en kväll där så får man energi och glädje som räcker för en hel vecka! Det låter som något som jag behöver tycker jag. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0