Kört fast

Vad jobbigt det är när man totalt tvärnitar på det arbete man ska utföra. Dels är det studierna. Där har vi en massa uppgifter som ska skrivas och ett material som är så tråkigt att klockorna stannar. Fy för att skriva något vettigt om det!

Sedan har vi ju mina skrivprojekt som jag aldrig tycks hitta tid för att arbeta med. På dagen pluggar jag (ok... bloggar och facebookar lite också... hehe), och på kvällen när ungarna kommit i säng är jag så trött så jag inte orkar. Då blir det mest att man sitter framför tv eller datorn och inte orkar göra något annat än slösurfa eller kolla på något trist program på tv. Inspiration: NOLL!!

Hur tar man sig loss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0