Mår risigt idag...

Vinterkräksjukan härjar ju för fullt nu, men jag blir aldrig sjuk tack och lov. Trots alla år på sjukhus med patienter som praktiskt taget kräks i ansiktet på en så blir jag inte mer sjuk än att jag får lite bubbel i magen. I år sägs vinterkräskjukan vara mer aggressiv än tidigare, så vi var ju beredda på att vi skulle väl inte klara oss längre. Jo jag skriver vi, eftersom maken också har samma "tur" som jag och aldrig blir drabbad. I måndags kom maken hem och mådde illa. I går när jag hämtade Isak från dagis så kände jag hur illamåendet kom som en våg över mig. Så nu sitter jag här och mår risigt. Mår jätteilla och har bubbelmage och rapar som bara den. Hoppas att ungarna klarar sig bara!!

Fy för vinterkräket! :(

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej

Vad trist med kräk, jag håller tummarna att vi båda blir friska... Nej krigs och fredsstudier ingår väl inte i polisutbildningen jag läser det bara för att det verkar kul och för att det sen kan vara bra att kunna när man är polis för då ska man ju kunna hantera alla olika slags konflikter...

2010-02-11 @ 23:12:16
URL: http://pinnoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0