Beställt lite nya pocketböcker

Måste ha lite nytt att läsa i sommar, trots att bokhyllorna svämmar över av olästa böcker. Men de här böckerna känner jag att jag är så sugen på att läsa så nu får jag ta och unna mig dem.

Den här har jag hört så mycket om, så den är jag nyfiken på. En svensk variant av Forrest Gump ...

En serie om en kvinna i medeltidens Stockholm! Nästan från den period jag skriver om, fast det här är femtio år senare. :) Dessutom gillar jag Catharina Ingelman-Sundbergs tidigare böcker som utspelar sig på vikingatiden, så nu är jag nyfiken på om hon kan skildra medeltiden lika bra som vikingatiden.

Hoppas man kan få lite skrivtips från den här boken som jag också beställde. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0