En dag på resebyrån

Åh fy, man ska vara utrustad med ordentligt med tålamod och mat i magen när man går på en resebyrå en lördag strax innan påsk. Vi kom dit strax före halv 12 och det var bara 3 st före mig. Bra, tänkte jag, då går det fort. Men ack vad jag bedrog mig. Klockan var en bra bit över 12 innan jag slutligen fick komma fram till disken. Halleluja. Vi kollade igenom lite olika alternativ men allt var så himla dyrt! Minst 6000 kr/pers!! Men vi hittade en resa till Malta över påskhelgen som inte var så dyr. Först måste vi till passexpeditionen på måndag för att fixa pass till Isak innan vi kan beställa resan. Hinner vi inte få passet så kan vi inte åka. Men det ska nog gå bra.
Sen ska vi kolla vidare på resor till vintern. Ska man iväg till typ Indien eller Thailand så landar det på 60-70 000! Hm... Återkommer... Finns många alternativ att klura på. ;)

Kommentarer
Postat av: HOGGELINA

ME LIKE!!!!!! :D

2010-03-20 @ 22:48:14
URL: http://hoggelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0