Hade min första lektion igår

Pratade om det jag kan bäst, dvs hjärtats sjukdomar. Hade en jättebra klass med frågvisa, nyfikna människor som gjorde att det blev lite diskussioner också och inte bara en föreläsning på 2,5 timme från min sida. :) Fick jättebra feedback från läraren sedan med positiva saker och saker som jag kan tänka på till nästa gång. Jättebra. Det kändes kul och inte ett dugg nervöst. Kanske för att jag behärskar ämnet så pass bra. Om 2 v ska jag ha en lektion i etik och etiska konflikter/dilemman man kan möta i vården. Hu vad svårt!! Etik är inte min paradgren om man säger så... ;) Då kommer det att bli nervöst.

Men nu har jag påsklov och imorgon ska vi packa inför resan!! Tjohooo...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0