Lille herr prata-i-sömnen har gjort det igen.

Isak är helt otrolig på att snacka i sömnen. Han pratar, skrattar och gråter i sömnen. Själv hoppar man högt när man väcks av hans stämma på natten. Ofta mumlar han bara så man inte hör vad han säger, men ibland är det fullt förståeligt.

Igår natt när jag precis lagt mig så hörde jag "Tittut" och så garvade han. "Tittut" igen och garv, följt av "Tittut" och garv för tredje gången. Sedan låg han och skrattade ett tag innan han vände på sig, mumlade något och somnade. Själv låg jag och fnissade i mörkret en stund innan jag kunde somna också. Det lät så komiskt. Han måste ha haft en rolig dröm.


Coola killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0