Söndag 21/3

Dottern hade pianokonsert idag och den var som vanligt underbar. Hon är så duktig gumman min. Ska göra ett försök att lägga in filmen från inspelningen imorgon.

Har nyss sett Johan Falk på TV. Fy tusan vilka dåliga skådisar!!! Synd, eftersom storyn är bra. Men hallå regissören, kunde du inte få bättre skådisar än sådär??? Blä.

Imorgon ska vi fixa pass till sonen, och sedan beställa resan beroende på vad de säger om hur lång tid det tar att fixa passet. På eftermiddagen ska jag träffa min handledare för praktiken, och övriga timmar de närmsta dygnen består av plugg, plugg och återigen plugg. Ska lämna in examinationsuppgiften på onsdag eftermiddag, och jag har inte kommit särskilt långt. Men i alla fall en bit på väg. Det här var så mycket värre än jag någonsin trott. Uppgiften är så omfattande så den borde motsvara minst det dubbla i poäng än vad den ger. :(

Nej, nu ska jag sova. Orkar inte mer idag.

Sorry för dålig blogg-update sista tiden, men pluggandet tar all min tid just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0