Personer som suger energi har ingen plats i mitt liv längre!

Jag har avslutat en relation med en familjemedlem nu som har gått över alla gränser vad gäller hur man beter sig normalt. Den här personen har felaktigt anklagat mitt barn för helt sjuka grejor som inte har någon som helst förankring i verkligheten! Där gick min gräns och efter ett hetsigt samtal igår så bröt vi kontakten med varandra. Jag vill inte längre ha med den här människan att göra förrän den personen ber om ursäkt för sitt grova övertramp. Men vad gör man med en person som inte är helt frisk i huvudet som trots allt är en familjemedlem?! Kan man inte bete sig normalt så finns det inte längre plats i mitt liv för denne. Det är bara tärande och suger alltför mycket energi från mitt övriga liv. Personen är inte värd att jag ödslar allt för mycket av min tid att grubbla och vara arg och besviken. Jag är värd mer än så. Jag har haft tillräckligt med skit och nu får det vara nog!

Jag har nu klippt banden och det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0