Ja nu är min nya blogg officiellt igång

Sådärja. Nu är det dags att ta nya friska tag för min nya blogg. Kul ska det bli. Vad tycker ni om min header? Lite kul va?

Varför byter jag blogg igen? Först hette jag "författarmamman" och det var så pretentiöst och dessutom kände jag att jag är ju faktiskt inte författare än så jag övergav den. Gick till blogspot och kallade mig för "kärringliv". Men blogspot kändes inte lika kul som blogg.se så jag gick tillbaka hit igen. Kallade mig för "kärringen", men det känns som folk blir bortskrämda av det ordet: kärringen. Därför låter jag nu den bloggen somna in också och hoppas att den här bloggen mer ska stå för vem jag är och vad jag gör.

Jag skriver och hoppas på en utgivning någon gång i framtiden. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0