Avundsjuk, jag är så avundsjuk ...

Ja, jag får väl erkänna att jag är så avundsjuk på de som fått sitt manus antaget och utgivet. En riktig bok! Tänk det ... Suck. Just nu känns det öken och jag tänker bara: vem i allsindar vill läsa mitt skruttmanus? Det är för dåligt helt enkelt. Lika bra att lägga ner skiten ... Så går tankarna just nu. Jag vill också ha en färdig bok, releasefest, få känna stolthet och förstås få in en och annan krona för slitet man lagt ner.

Men det är bara att inse, jag kommer aldrig att få detta. Därför är jag avundsjuk.

Nu ska jag jobba vidare med manuset ...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hur menar du nu? Det är klart att ditt manus ska bli antaget :)



Kram!

2010-06-03 @ 15:01:10
URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0