Det är helt sjukt - jag ska på intervju för ett lärarjobb imorgon!

Igår fick jag ett mail från min kursledare från universitetet där hon berättade att hon fått en förfrågan från en skola om det fanns någon lärarkandidat som kunde tänka sig att jobba i höst. Hon hade först skickat några namn till dem, men de personerna hade redan jobb. Då bad kvinnan att min kursledare skulle skicka nya förslag på namn, och då skickade hon en förfrågan till mig! Mig! Lilla obetydliga mig! Jag mailade till kvinnan på skolan idag och skrev att jag slutade kl 15 idag så hon kunde ringa efter det. Kl 15.20 ringde hon och ville träffa mig! Vi bestämde att vi ska ses imorgon efter att jag jobbat klart. Fantastiskt skoj! Nu gäller det bara att fundera ut hur jag ska klara av studierna och ett ev lärarjobb parallellt!

Mer om det imorgon! Ooooo vad nervöööööst!!! Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag håller tummarna. Lycka till!



Kram!

2010-06-11 @ 00:54:58
URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.com/
Postat av: Cattis

Vad roligt för dig. Jag håller tummarna. Lycka till vännen. Och ja, jag har det så mysigt i en lugn och fin miljö.



kramkram

2010-06-11 @ 07:34:36
URL: http://attskrivaenbok.blogspot.com
Postat av: Tina

Lycka till! :-)

KRAM

2010-06-11 @ 10:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0