Idag var det "The I-day" (dagen för intervjun med stort I)

Jag var inte speciellt nervös när jag gick dit, men när jag såg att det var två personer som kom fram till mig då började fjärilarna fladdra i magen. Huuu! Men intervjun gick bra tycker jag. Ovanligt bra. De var jättetrevliga och fick mig att känna mig avslappnad, så det kändes hur bra som helst. När jag gick därifrån kollade jag på klockan och såg att jag hade suttit i nästan 45 minuter i intervju! Det kändes verkligen inte som så länge, och det är ju ett gott betyg tycker jag på en anställningsintervju.

Det här var första "gallringen", så de hör av sig snarast eftersom de förstås också vill ha klart så fort som möjligt vem som ska jobba. Jag med så klart. Oavsett resultat.

En nackdel: de har semestertjänst...! :(

Kommentarer
Postat av: HOGGELINA

E bara allmänt störd på allt och alla :D

2010-06-11 @ 22:54:43
URL: http://hoggelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0