Lasse Åbergs MUSeum

Där var vi idag. Vi har pratat om det länge att vi skulle dit, så nu åkte vi när vädret ändå var dåligt och vi inte hade något att göra.
Vilken samling grejor han har fått till! Himmel! Originalteckningar från olika serier, Musse Piggprylar till förb*nnelse och en hel del andra grejor. ;) Det var fascinerande att se verkligen. Trazan och Banarnes trädkoja var riktigt populär och där spenderade Isak mycket tid.
Hittade en rolig sak där som fick mig att skratta gott! Socka på tub = tubsocka! :D Ja jag har sjuk humor!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tubsockan ÄR sjukt rolig :D



Kram!

2010-06-14 @ 00:09:29
URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Åh...dit vill jag oxå åka !!!

Jag & Patrick har pratat om att åka dit...men det har inte blivit av...än...

Men bättre sent än...aldrig... ler

2010-06-16 @ 01:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0