Åska i april!

Shit vilken grej vi upplevde nyss som nästan skrämde skiten ut mig! Jag satt ocvh sövde sonen och plötsligt hörde jag en smäll utanför som var öronbedövande. Vi har ju Nynäsvägen som går 100 m från huset, så jag trodde först att det var typ en tankbil som krockat och exploderat, men sen såg jag en blixt och en ny smäll hördes direkt så då fattade jag att det var åska! Rakt ovanför var den också, så maken och vår inneboende sprang runt och drog ur kontakter och sånt. Det kom verkligen från ingenstans, och försvann snabbt. Om man ser ut genom fönstret nu så skulle man aldrig kunna tro att det nyss varit ett åskväder här, för himlen är vackert skär och små tussiga moln syns.

Ur led är vädret...

bild lånad från sundaymercury.net

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0