Vilken härlig morgon!

Allt flöt bara på med sonen på morgonen, han var ett solsken även om han vaknade lite tidigare än han brukar. Solen skiner från en blå himmel, fåglarna kvittrar och sjunger så om man blundar så låter det som om det vore sommar. Sitter just nu med dörren öppen för att vädra lite och så får jag höra fågelsången som bonus. Dricker kaffe och bara njuter av stillheten hemma en liten stund innan det är dags att börja skriva på min skoluppgift igen. Men några minuter till ska jag bara vara i nuet.

Bara vara...

Kommentarer
Postat av: Lisa

lycka till me skoluppgiften ^^



sv: hihi ingen orsak!

haft en bra helg?

2010-04-19 @ 10:29:33
URL: http://jinandjang.blogg.se/
Postat av: Lisa

humm, det går inte att skriva i inlägget ovanför :(

ska ni ha konsert? coolt! är ni "kända" hihi.. gud va jag är avundsjuk på alla som kan sjunga!! tråkigt det där med vulkanen säger jag bara, har gjort så att många inte kan komma hem eller komma ut i från sverge :(



sv: jag har haft en underbar helg och tack så mkt för gratulationen <3 jag fick en underbar dag igår :D

2010-04-20 @ 08:25:08
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0