Började kören igår!!

Vilken adrenalinkick! Herreminje. Träffade först min underbara fd kollega Katja som berättade om den här kören för mig, och det  var så roligt bara det.

Så kom vi in och den gamla schlagerdängan "Bara hon älskar mig" hördes.

Gabriel Forss (körledaren) är han som står i mitten i första refrängen.

 

In på scenen kommer han tillsammans med Tobias Karlsson från Let's Dance och de dansar och showar. En tjej från kören tas upp på scenen också! :) Efter den maffiga inledningen börjar vi sjunga, och ÅH vad härligt! Härliga låtar och en fantastisk kör på många hundra personer. Det är pampigt.

Bild lånad från Tobias Karlssons blogg

 

Vi fick även veta att vi ska sjunga på en stödgala för Haiti med bl a Carola och Sarah Dawn Finer. Lustigt nog ondgjorde jag mig över Carolas resa till Haiti där det filmades inför den här stödgalan för något inlägg sedan... Hrrm... mummel, mummel... ja det visste jag ju inte DÅ att jag skulle sjunga med henne en vecka senare. MEN jag tycker fortfarande att hon är ett spån och det står jag för, även om hon har en pipa som gör att jag får gåshud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0