Åh vilken rolig dag!

Jag började på mitt sommarjobb idag i hemsjukvården i Nacka där jag jobbade förra året och stortrivdes. Det kändes så bra att komma tillbaka och få jobba lite, och få träffa mina underbara kollegor igen. Vilket kramkalas det blev, och det var så kul att det var så många som saknat mig och tyckte att det var så kul att jag var tillbaka! Jag fick nästan tårar i ögonen. Dessutom var det kul när flera patienter kom ihåg mig och hade saknat mig. Då blir man så glad och dagen flöt på så himla bra.

Dessutom kom dottern tillbaka hem igen så ikväll var familjen komplett. Redan imorgon ska hon dock tillbaka till sin pappa eftersom de ska resa till Grekland på semester på onsdag morgon. Gissa om jag vill byta med dem!

Men nu ska jag ta och lägga mig eftersom jag är så himla trött. Dels för att jag har jobbat, men dels också för att jag blev väckt x 100 inatt av en snarkande make och en snarkande son! Gääsp!

På återseende imorgon!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Oh, vad roligt med ett fantastiskt sommarjobb. Jag jobbade på ett äldreboende förra sommaren och älskade det tills det var 3 nätter kvar då lögnerna och skitsnacket kom. De tog bort alla arbetrsglädje jag haft. Därför tänker jag inte jobba denna sommar.



Ha det gott



kramkram

2010-06-15 @ 15:05:29
URL: http://attskrivaenbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0