Följebrev + förlag

Har nu plitat klart följebrevet och det blev ett brev i humorns tecken. Det är så ohyggligt svårt att skriva en bra "baksidestext" om manuset, men jag tror att jag har fått till det ganska bra. Förmodligen kommer jag att redigera om texten ett par gånger till innan jag skickar in det slutgiltiga manuset. Jag har nu satt en deadline för när manuset ska vara färdigredigerat och det blev 30 juni! Dvs om en vecka. Det är inte så lång tid, men jag kommer att hinna. Det får jag se till att göra. Jag vill få manuset upptryckt och ivägskickat innan semestern.
Har suttit idag också och kollat in olika förlag, och nu har jag några på lut som jag ska skicka till. Åtminstone är två helt klara som jag ska skicka till, men jag kollar runt lite för ett tredje förlag också. Kanske till och med ett fjärde ...
Dags att sova nu kanske ...?

Kommentarer
Postat av: Tina

Spännande! :-)

Lycka till!

2010-06-24 @ 10:19:24
Postat av: Helena

En god idé tror jag att skickla till flera.Hoppas verkligen att det går bra för dig och stort; Lycka Till!

2011-06-25 @ 11:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0