Från högt till lågt

Hade återigen en härlig dag på jobbet, och dessutom så kom dottern dit strax innan jag skulle sluta. Vi skulle tillsammans gå i Nacka Forums shoppingcenter en stund. Dels behövde hon klippa sig, och dels behövde hon en bok på engelska att läsa under sommaren. Så det fixade vi.

Det tråkiga var att hon har nu åkt härifrån. Hon ska åka med sin pappa till grekland och vara borta i dryga 2 v, sedan ska hon med en kompis upp till norrland i några dagar innan vi möts i norrland och jag äntligen får träffa henne igen efter nästan 3 veckor!! Buhuuuu... (Ok det är underbart för henne, och det är jag glad för. Men stackars mamma har det inte lika kul...) Jag vänjer mig aldrig vid att hon inte är här varannan vecka, och somrarna är ännu värre. Då  blir hon ju borta i flera veckor i stöten. Å andra sidan är hon ju med oss flera veckor sedan, men det blir så tomt utan henne. Det här är det jobbigaste med skilsmässan från hennes pappa, att jag går miste om halva hennes uppväxt! Men jag hade inget val.

Nu kommer det att kännas jobbigt i några dagar innan man "vänjer sig" vid tomheten igen ... Måtte dessa veckor gå FORT!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Mina flickor har oxå åkt iväg med sin pappa. 14 dagar utan dem, oh, vad tomt. Känner precis som du att jag aldrig vänjer mig, fast när de första dagarna har gått kan jag njuta lite av att det är lit lugnare hemma med mindre disk och tvätt. Hoppas du oxå kan det...



kramkram

2010-06-16 @ 05:33:55
URL: http://attskrivaenbok.blogspot.com
Postat av: Tina

Usch, usch, jag skulle dö (nåja ...) om jag inte träffade Nötte på så länge! Kram på dig!

2010-06-16 @ 13:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0