Håller på att skapa en ny blogg ... igen ...

Av många olika anledningar så håller jag på att skapa mig en ny blogg på blogspot igen. Man får säga vad man vill, men blogspot är enklare att jobba i, det går inte att förnekas. Även om jag tycker att jag lärt mig ganska bra att hålla på och redigera i html-koder och sånt här på blogg.se, men varför krångla när det finns enklare bloggar?! Förstår inte varför jag bytte bort blogspot mot blogg.se egentligen... Nåja. Snart är jag tillbaka där igen.

Jag återkommer när den är klar. :)

Nu ska jag börja göra mig i ordning för en andra intervju på skolan där jag kanske ska få jobba i höst. Egentligen är jag fortfarande jätteförkyld, men den här intervjun var så svår att få till så den kan jag inte skjuta på. Jag får väl spreja näsan ordentligt innan. ;)

Håll tummen för mig.

Kommentarer
Postat av: Tina

Tummarna hålles!

Och glöm inte skriva in länken till nya bloggen "hemma i tråden"

2010-06-24 @ 17:51:56
URL: http://tina-journeyoflife.blogspot.com/
Postat av: Kristina Dunér

Varför inte wordpress? Så slipper du reklamen...

2010-06-26 @ 22:07:26
URL: http://juniphe.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0