Min ungdoms idol i Globen ikväll ...

Japp, Whitney Houston it is. Säg den tjej som inte sjungit med i hennes låtar och önskat att man var Whitney för hon var ju så snygg och sexig och hade en gudabenådad röst. Kommer så väl ihåg låten "I will always love you". Den sjöng jag för mitt ex när jag friade till honom... ;D (jo det var jag som friade ...) Underbar låt. :)

Dessvärre träffade hon ett riktigt stolpskott till man och hon dekade ner sig fullständigt och försvann. Nu känns det bara pinsamt att hon ska ut på turné igen för hon gör ingen direkt succé där hon drar fram. Det känns som hon bara är ute efter pengar, inget annat. Det hade förstås varit härligt att se henne och få höra alla gamla godingar, men då är det bättre att minnas henne som hon var och lyssna på låtarna på Spotify istället.


Tänk att denna otroliga skönhet kunde förvandlas till detta...

Tragiskt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0