Härlig mamma-dotterdag igår

Igår hade jag och dottern en mysdag tillsammans. Först åkte vi till Farsta C och till Make-up store där hon skulle få en sminkkurs som hon fick i födelsedagspresent. En timme och några hundralappar senare (jodå, även om det ingick produkter för 495 kr så blev det lite mer...), gick vi runt i centrumet och kikade på prylar. Hon köpte ett par tajts och en fin sommarklänning. Själv köpte jag ingenting... Sedan åkte vi hem och fikade lite innan vi åkte iväg på bio och såg Alice i Underlandet med Johnny Depp. Mmmm... även om han är sminkad till oigenkänlighet så är det ändå han. Jamjam. Filmen var helt ok tycker jag. Inte en av de bästa, men absolut bra. En fyra i betyg. Efter bion gick vi på Mc Donald´s och käkade lite. Jag lyckades till och med äta enligt LCHF där haha. Sedan for vi hem och gjorde en äppelkaka och kollade på Melodifestivalen. Nice day!!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilken fin blogg du har. Kul att titta in.



Vad härligt det låter. Alltid skönt med lite egentid med barnen.



/Anneli

2010-03-14 @ 16:04:00
URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0