KENT + magi = sant!

Åh vilken konsert det var i söndags!! Jag var helt lyrisk! Flera låtar tillhörde deras lite äldre och några kände jag inte ens till... Nåja. jag fick i alla fall höra mina två favvolåtar som jag skrev om i ett tidigare inlägg. De startade upp med Taxmannen och gissa vem som var lycklig då! :)

Tyvärr blev det så dåliga bilder från min mobilkamera så det är ingen ide att lägga upp dem ens. Jäkla mobil! Måste köpa en ny med bättre kamera. Grrr...

Köpte dock lite grejor efteråt.

Älskar den här teen!! Så snygg!!


Nyckelband som jag har i mobben


...och så förstås en påse att bära hem dyrgriparna i.

(OBS. Notera att jag satte inlägget under kategorin "Högtider". :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0