Sjukstuga igen...

Åh vad jag blir less på förkylningar. Virusarna tycks ha hittat sitt paradis här hos oss, och i synnerhet hos sonen. Blir tokig när han aldrig bir fri från förkylningen. Han har två lägen: 1) sjuk med feber och hosta, 2) mellanläge med lite nattlig hosta men tillräckligt frisk för att gå på dagis innan läge 1) kommer tillbaka igen. Så har det pågått sedan jul känns det som. Läge 1) och 2) varvar om vartannat hela tiden. På ett sätt är det ju bra att jag är hemma redan så man slipper VAB:a, men å andra sidan så hinner jag inte plugga något.

Som ni redan förstått så är det alltså läge 1) som gäller här nu igen. Hosta och feber... Fasiken, jag som har så mycket skoljobb att göra... Men på något sätt så får jag hitta tid i helgen så jag kan jobba lite. Suck och pust och stön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0