Söndag

Haft återigen en härlig dag (trots att det varit kallt ute i snålblåsten). Först var vi på söder och kollade in lite bilar på en bilfirma. Vi ska köpa ny bil (nåja begagnad men ny för oss...) och det är ju framför allt för min skull vi åker och provar lite olika bilar. Jag gillar inte den bil vi har nu: en volvo kombi som är lång som ett godståg känns det som när man kör. Jag vill ha en lite kortare bil som är möjlig att fickparkera för mig som är lite ovan bilförare. Då vill jag inte ha en 10-metersbil! Jaja, jag överdrev en smula där men ni fattar. :) Hittade några bilar som är fina och man sitter bra i. Fråga mig inte vad det var för bil, för jag är TOTAL analfabet vad gäller bilar! Huvudsaken gubben håller reda på det.

Efter det åkte vi och fikade med familjen på ett fik vid Mariatorget. Lite svårt när maken och jag kör LCHF, så det blev bara kaffe för oss. Barnen fikade på för fullt dock. Mysigt var det i alla fall. ♥

Efter det så var jag tvungen att lämna familjen en stund för att träffa två av mina kursare för att gå igenom lite material inför ett seminarium imorgon. Blä. Vi pratade mest om annat och spydde galla över kursen som helhet istället för att gå igenom inför seminariet. Haha. Jaja, det kommer nog gå bra ändå.

Sen hem och god middag med apelsinkycklinggryta och RIOJA. Mitt favvovin (ett av dem): Marques de Arienzo reserva 2003.

Så nu sitter jag här och bara njuter av att ha haft en fin helg och bävar för seminarier som vi ska ha både imorgon måndag, och ett annat på tisdag! Hujedamig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0