En somrig bild som motpol till regnet utanför

Men snälla nån, vart tog sommaren vägen?! Det regnar just nu ... blåser ... kallt ... Usch! Tur man kan sitta inne då och plugga lite. Kanske skriva en och annan rad om jag hinner innan maken och sonen kommer hem. De är på nån grävmaskinsexpo så att sonen (eller var det maken?) ska få leka lite med riktiga grävmaskiner ... *gääääääsp* Av någon outgrundlig anledning så har jag ingen lust att följa med. Jag sitter här och drömmer om sommaren istället ...

Bilden tagen på dagisets sommarfest i torsdags. Jag äter en underbart god jordgubbe!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sommaren lyser verkligen med sin frånvaro. NÄR ska den komma. Jag behöver värme, jag behäver sol.



Kram!

2010-05-29 @ 13:49:00
URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0