Grattis på Mors Dag!

Egentligen är det ganska fånigt med Mors Dag. Man borde väl uppskatta sin mor varje dag istället för bara en dag om året?! Fast visst är det trevligt ändå att bli uppvaktad med frukost på sängen, tårta, blommor och en teckning från lilleman (dottern är hos sin pappa nu och vad jag får av henne får jag se senare ... hon sade igår att hon hade gjort något till mig ... :)) Trevligt! Det där med frukost på sängen kan jag vänja mig vid ...

Nu är det fint väder och vi var en sväng på Plantagen sent igår kväll, så nu ska jag ut och plasta in trädgårdslandet och plantera lite blommor i blomlådorna! På återseende.

Frukost på sängen (Herreminje, jag ser ju helt galen ut ... haha ...)


Rosa rosor ... Vackert! Me like.


Isaks teckning som företställer "mamma fyra år". Jajjamensan! Salvador Dali, Claude Monet och allt vad ni heter; släng er i väggen för här kommer Isak och sopar banan med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0