Jävligheterna staplas på hög just nu...

Herregud, när ska allt elände ta slut? Pallar inte mer snart. Först skiten med min mamma, nu är pappa försämrad i sitt hjärta och är riktigt krasslig. Vi har beslutat att åka dit över långhelgen för att hälsa på. Han bor ju ändå en bra bit ifrån (norra Härjedalen, på gränsen mot Jämtland) och man vet ju inte när det är dags så att säga. Nu måste vi passa på. Visst, han kan repa sig och leva några år till, men han kan lika gärna dö just i detta nu. Ingen vet. Därför är det lika bra att åka till honom.

Som om det inte vore nog, så ska en annan person hålla på och jävlas med mig också. Bara för att! Inte tänka på mig eller på en annan person som berörs, utan bara tänka på sig själv och hur synd det är om honom (ja det är en han). F*n i h*lvete vad jag hatar egoister som inte kan vara flexibla och tänka på någon annan än sig själv för en gångs skull. Saker och ting kan ändras snabbt som jag inte kan påverka och då kan det bli struligt. Men har man bara viljan att lösa situationen så kan det gå bra för alla, men är man osmidig och ovillig då blir det konflikter. Som nu.

Update: saker och ting har löst sig nu. Tack och lov för det! :)

JAG BLIR GALEN!!! Fast inte just nu... ;)

Kommentarer
Postat av: Kristina Dunér

Vad skön du är som låter texten vara kvar och bara stryker över :-D haha! Kör lugnt och hoppas farsgubben kryar på sig :-)

2010-05-12 @ 12:04:46
URL: http://juniphe.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0