Extremt trött idag...

Hade lektion om syrgas och syrgasbehandling idag. Det gick jättebra och var så kul. En riktigt bra klass som diskuterar mycket och ifrågasätter (fast på rätt sätt)! Då är det kul att vara lärare. :) Dessvärre var jag så trött så jag hade huvudvärk. Nu känner jag att jag är så trött så jag håller på att somna nästan, trots att klockan är bara kvart över tio! Men jag tror att det faktiskt är dags att avrunda dagen och gå och lägga sig. Tantvarning?!

På fredag åker vi återigen en sväng till syrran i Västerås och hjälper dem att spika garage. Eller i alla fall karlarna spikar, vi kvinnor lagar mat och snyter barn och dricker vin. :DDD Ett ack så traditionellt könsuppdelat arbete. But someone´s gotta do it.

Men nu: sova! God natt mina söta läsare.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0