Hur sätter man igång?

Sitter med böckerna/artiklarna framför mig inför min examinationsuppgift på första kursen "specialpedagogik - en skola för alla", och jag kommer ingen vart!!! Uppgiften är så gräsligt trist och knölig så jag skjuter det framför mig hela tiden. "jag hinner, jag hinner...". Ja, jo det kanske jag gör, men i värsta fall måste jag sitta uppe till 3 på natten dagen innan den ska lämnas in. Been there done that got the t-shirt! Nu har jag två veckor på mig att hinna skriva den så det ska inte vara någon större fara på taket egentligen, men lite stress känner jag allt när jag känner att uppgiften är lite för luddig och svårgenomtränglig.

För att svara på frågan i rubriken: öppna ett word-dokument och tryck ner "shift"-tangenten och skriv första bokstaven och HÄPP du är igång!

Jaha, var det enkelt. Tack för rådet! Ska försöka lyda det.... typ snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0